[NUUG video] NUUG theora portal

Rune Bjerke rune at never.no
Mon Mar 9 16:05:24 CET 2009

Jeg har forsøkt å lage en testversjon av forsiden som skal ha fallback med litt tekst og greier om SL ikke ser ut til å være installert:

http://communitysite1.frikanalen.tv/CommunitySite/PresentationLayerTestPage2.aspx

Kan dere ta en titt på den og sjekke hvordan den oppfører seg i ymse utkant-browsere osv, og eventuelt si fra om det skal endringer til i teksten?

-- Rune