[NUUG video] NUUG theora portal

Rune Bjerke rune at never.no
Mon Mar 9 16:34:29 CET 2009

> Rune, fant du ut av krasj-problemene du opplevde?

Nei, egentlig ikke. Får fortsatt den "AC EOB marker is absent"
meldinga en del ganger på noen filer.

> Jeg fant forresten et opptak med lydsynk-problemer.  Sjekk
> <URL:http://www.nuug.no/pub/video/frikanalen/fetchvideo.cgi?videoId=2344>.
> Rune, har du loggen fra da den ble konvertert?

Jeg sjekket, og for den fila er det ikke logget noe annet enn
"helt vanlige" ffmpeg2theora.

Det ser også ut som om den er ute av sync i VC-1 versjonen
også...

Fullversjon (stor) er her, aner ikke om den er ute av sync og,
men mest sannsyneligvis:
http://frontend.frikanalen.tv/content/permanent/1615/8963/orig_c8fae662e4ee4085b7c9a55a323594f8.avi

Erik, kan du sjekke, siden du sitter "lokalt" og har rask
tilgang til filene?

-r

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 3917 (20090307) __________

http://www.eset.com