[NUUG video] Mer diskplass til nerdhaven.nuug.no før Go Open 2009

Morten Werner Forsbring werner at usit.uio.no
Tue Mar 17 08:06:03 CET 2009

Anders Nordby <anders at fupp.net> writes:

> Iflg. informasjon på Sun sine websider har NUUGs Sun Fire V20z server
> two PCI-X slotter, en full-lengde 64-bit/133MHz og en halv-lengde
> 64-bit/66MHz. Jfr.:
> http://sunsolve.sun.com/handbook_pub/validateUser.do?target=Systems/SunFireV20z/spec

Jeg mener jeg har flere slike på kontoret. Mener det var qlogic-kort, så
håper FreeBSD støtter det. Petter vet hvor de er og kan forsyne seg med
et kort, og dere kan jo finne nedetid for å sette det i. Petter, som vi
snakket om tar du et kort med to porter.

Jeg skal forsøke å finne en ledig hylle til uka når jeg er tilbake på
USIT. Og jeg tror det er en forrutsetning for at vi skal kunne fikse en
ny hylle at vi fjerner den gamle hylla en stund etter at den nye er
koblet til.

- Werner