[NUUG video] Bitrate for H264-koding?

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Tue Mar 17 10:56:02 CET 2009

2009/3/17 Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com>:
> [Jarle Bjørgeengen]
>
> Jeg mistenker det kommer av filens størrelse.  Det fungerer for meg
> med Kaffeine, men ikke vlc og gmplayer.

Nja. Det er ein del «profiler» og anna hax i h264, som gjer at nokre
avspelarar ikkje vil spela video som hev ein for høg profil. Kannhenda
det er det.

Uansett ser eg ikkje heilt vitsen med å laga h264-video med so høg
bitrate når det berre er for å leggja ut på veven. h264 er flink til å
pressa små filer sjølv med låg bitrate. 1.1 gig for eit foredrag er
litt vel mykje tykkjer eg. :-) Eg såg det i Theora trur eg, og følte
ikkje eg gjekk glipp av noko trass i at Theora-enkodaren som vert
brukt no er utruleg dårleg (den nye oppfiksa enkodaren er myyykje
betre).

http://www.velmont.net