[NUUG video] Intervju med Fornyingsminister Heidi Grande Røys

Christer Gundersen christer at friprog.no
Thu Mar 19 14:35:52 CET 2009

Hei !

Til orientering kan jeg informer om at vi har fått mulighet til å lage et intervju med Fornyingsministeren på førstkommende Tirsdag.
Stian står for kameraføring og lyd(med eget kamera), jeg tar meg av forberedelse av selve intervjuet.

Tema for samtalen med ministeren blir fri programvare, digitalt innhold og "Pirate Bay" saken.

Hvis noen har forslag til spørsmål/tema er det bare å sende de til meg på epost.

Mvh Christer Gundersen
Mob: 93411360