[NUUG video] Lasse vil gerne snakke med Petter

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri Mar 27 19:36:13 CET 2009

[Rikke Holten]
> Kære Petter fra NUUG og Lasse fra Sun
>
> Jeg har lovet Lasse, Petter - at sætte jer to kloge hoveder i
> forbindelse med hinanden!

Hei. :)

> Jeg mener at vide, at du er den, der har fuldstændig styr på
> videofilming under GoOpen, og det vil Lasse frygtelig gerne have en
> snak med dig om - måske I to kunne finde ud af noget i forhold til
> CommunityOne?

Videogruppen koordineres av Morten Kjelkenes og Ole Kristian Lien, og
så vidt jeg vet har de ikke kapasitet til mer enn det de forsøker å
gape over for tiden.  Uansett, Morten kan kontaktes på
morten at kjelkenes.net (+47 91359323), og videogruppen kan nås på
video at nuug.no.  Cc til video at .

> Jeg ved jo, at I begge er kompetente mennesker - kunne I ikke maile
> lidt sammen, så I får en god kontakt? (Jeg mangler jo Lasses
> visitkort ;)))) men har tilgengæld Petters IRC-navn ;))))

Jeg har Lasses kontaktinfo men antar han tar kontakt med videogruppen
eller Morten direkte.

> Ha' en dejlig weekend og kærlig hilsen Rikke

Bare hyggelig. :)

Petter Reinholtsen