[NUUG video] Lasse vil gerne snakke med Petter

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Sat Mar 28 13:25:30 CET 2009

2009/3/28 Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com>:
> [Herman Robak]n
>
> Jepp.  Dog tror jeg dagens bemanning ikke har kapasitet, men overlater
> til videogruppen å ta den avgjørelsen selv.  Dagen før Go Open skulle
> brukes til kursing og testing, så vidt jeg vet.

Korrekt. Eg skriv òg som privatperson, men eg hev vori på dei tvo
siste møtene me hev hatt.

GoOpen vert den fyrste store brannprøvsla for videogruppa og det er
allereide slik det er no fullt upp av ting som skal fiksast. Eg vert
veldig yverraska um nokon frå videogruppa kann taka på seg «endå ein
GoOpen» rett fyrr GoOpen. Me hev lagt planar for dagane fyrr GoOpen,
so det kræsjar òg med all planleggingstidi som er sett upp.

Men! Det er fullt mogleg å setja upp DVswitch med syskjen sjølv, eg
gjorde det til Nei til EU sin klimakonferanse no nyleg. So det er
langt frå umogleg å gjera det. Me planleggjer å laga eit system og
skriva ein heil del dokumentasjon på alt me gjer no til vìka, slik at
det skal gjera det enklare å gjera noko som GoOpen neste gong. Og NUUG
er ikkje akkurat mot å dela kunnskap.

http://www.velmont.net