[NUUG video] Utstyr og annet til GoOpen 2009

Morten Kjelkenes morten at kjelkenes.net
Mon Mar 30 23:46:00 CEST 2009

Heisann

Vi trenger følgene:

1 stk kamera imorgen, dette hentes av oss, gi meg beskjed om når og hvor
det kan plukkes opp.
det leveres igjen på onsdag morgen.

5 sett med mikrofoner:
    et sett består av: 1 mygg, og en publikumsmikrofon.
    -> Myggen må være trådløs
    -> Publikumsmikrofonen kan bruke kabel, men vi trenger da kabel.

Lys...
her må det ses på et behov:

Vi trenger lys på to rom som er relativt mørke.

Ellers er dette standard rom

6 sett med lys:
et bredt og et separasjonslys.

Lyd: vi trenger IKKE mixpulter likevel.  beklager ekstra bryderi her.

Med unntak av kamera for imorgen, må Christer bekrefte at det er ok med
kostandene, så du må sende en e-post til ham, CC til meg med priser.
Jeg følger opp Christer imorgen.

Ha en fortreffelig kveld/natt.