[NUUG video] Medlemsmøte 13.05.2009: Video crew trengs.

Morten Kjelkenes morten at kjelkenes.net
Fri May 1 10:45:33 CEST 2009

Heisann

Som dere sikkert har sett så er det et medlemsmøte 12.05.2009 kl 18:30
som vanlig.

Vi trenger da et lite team for å gjøre opptak og streame dette live.

Hvem kan stille?

I forkant av dette bør vi nok samles for å klaregjøre et fullstendig
sett av utstyr.

Jeg foreslår tirsdag førstkommende: men..  Vi må bekrefte at/om vi kommer.

mao: Tirsdag 05.05.09 kl 18:00 hos Linpro, det er der utstyret er.

endel utfordringer er å finne en løsning på:

1. Hvor skal vi lagre utstyret
2. Hvor skal vi møtes fremover.
3. Diverse små saker.  vi tar det når vi samles.

Annen info:

Jeg har fått en e-post av Christer vedr. en lessons learned den
28.05.2009 i Drammen.
vi trenger en kort gjennomgang og en viss enighet om hva vi skal gi
tilbakemelding på.  Jarles beskrivelse er etter min mening svært bra.
men er alle enige i hva som står der, eler er det andre ting som må/bør
tas med.

--
Morten K.