[NUUG video] Status på ny disk til Nerdhaven.

Anders Nordby anders at fupp.net
Tue May 5 19:37:51 CEST 2009

Hei,

Morten og jeg gjorde et hedelig forsøk på å få opp den nye diskhylla i
dag. Men RAID-kontrolleren fikset ikke umiddelbart flere enn et LUNs. Nå
er ikke Morten tilbake på USIT før enn til mandag igjen, så med mindre
noen andre hos USIT kan bistå må vi vente til da med å komme videre.

Mvh,
Anders.

--
Anders.