[NUUG video] filming i dag

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Nov 10 11:19:43 CET 2009

[Ole Kristian Lien]
> hei, er fortsatt syk og har ingen mulighet til komme i
> dag. utstyr+banner kan hentes hos meg. send sms eller ring meg på
> mobilen for å avtale videre.  412 811 08. sitter ikke på pcen, så
> får ikke sjekket e-post.

Er det andre enn Ole Kristian som kan fikse streamingen?  Jeg snakket
med Morten om status for video til dagens møte, og han forsøker å
finne ut om det kommer noen fra videogruppa i dag.

Hvis ikke streaming går i boks, må møtet i Stavanger avlyses.  Det må
være avklart innen 13:00 i dag for å kunne varsle eventuell avlysning
i Stavanger