[NUUG video] DV file from yesterday - no audio?

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Wed Nov 11 10:59:41 CET 2009

2009/11/11 Hans-Petter Fjeld <atluxity at gmail.com>:
> Kassett ble dessverre glemt i gårsdagens filming. Beklager det, det er

Aaiiiii...

> min feil. Det kom lyd frem til dvsource, men det ble aktivert først
> etter at lagringen var satt igang, har det noe å si? Og det var kun på
> venstre kanal.

Hmm. Det veit eg ikkje, men so lengje det var utslag på dvswitch so
ville eg jo tru at det skulle koma ljod som vart lagra.

DV-signalet frå kamera hev ljod slengd på sjølv um det ikkje er noko ljod der.

Hadde vore greitt å fengje 10 sek av DV-fili på slutten, for å sjå på
det i videoprogram. Altso gmerlin-avspelaren (som tek mykje),
Cinelerra og PiTiVi. Sjå um det kjem upp noko ljod der (dei siste tvo
teikner jo det dei ser av ljod òg).

http://velmont.no