[NUUG video] DV file from yesterday - no audio?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Nov 11 12:15:56 CET 2009

[Herman Robak]
> Programmet kino er mindre tilbøyelig til å gjøre slike antagelser.
> Jeg trodde ikke rå DV-filer hadde noen header...?

Takk for tipset.  Kino klarer å spille av lyden, som starter rundt
frame 11095, dvs. rundt 7 minutter og 23 sekunder ut i opptaket.
Opptaket totalt er 55 minutter og 16 sekunder, så vi har 47 minutter
og 52 sekunder med lyd.  13% av opptaket er uten lyd. :(

Jeg forsøker med eksport fra Kino og ser om den nye fila da får lyd i
hele perioden.