[NUUG video] Tider for arbeism0ter

Hans-Petter Fjeld atluxity at gmail.com
Wed Nov 11 21:49:54 CET 2009

En oppklaring for de som ikke var på møtet tidligere i kveld; vi ble
enige om å prøve å få til en løsning om fastsatte arbeidsmøter der vi
bruker 3-5 timer på noe video-gruppe arbeid. Etter hva jeg skjønte
ville det ikke alltid være snakk om personlig oppmøte, men enkelte
ganger så er det ganske viktig.

Eller kan jeg nevne at Morten spurte pent om han kunne være så snill å
få lov til å være leder for videogruppa, og det var ikke akkurat stor
diskusjon og krangling om det, det fikk han lov til.

Jeg tror ikke jeg burde si så mye mer av redsel for å si noe feil, men
Morten har nok sikkert noe å informere om han også.

-- HP