[NUUG video] Tider for arbeism0ter

Hans-Petter Fjeld atluxity at gmail.com
Thu Nov 12 22:27:55 CET 2009

Jeg er i en litt spesiell situasjon ettersom jeg ikke jobber 8-16 alle
hverdager og fri i helgene. Jeg jobber turnus, som repeteres hver 18
uke, og det er for utenforstående ganske tilfeldig når jeg jobber og
ikke. Etter en kjapp statistisk analyse, som jeg er litt usikker på,
så virker det for meg som om det ikke er noe særlig forskjell på når
som pass meg bra og når som passer meg dårlig, men søndag eller mandag
kveld virker som greie tider.

-- HP