[NUUG video] Fwd: Oppfordring: Crew til opptak av NUUG Prisen.

Morten Kjelkenes morten at kjelkenes.net
Sat Oct 3 11:11:22 CEST 2009

Heisann

La oss prøve igjen, vi trenger å bemanne video teamet: foreløpig har
Ole kristian og Stian meldt sin tilstedeværelse.

Flere....?   trenger også gode hjelpere.   anbefaler spesielt
mennesker som har erfaring med "mindre" vannlekkasjer å bidra.

De som evntuelt IKKE har opplevd vannlekkasjer kan også bidra.

Alle som bidrar kan delta på festmiddagen etter prisutdelingen.

gi tilbakemelding til meg og til lista, så får du en url for middagen
tilsendt.

Håper alle har anledning til å stille.   Det blir en fantastisk
anleding for alle til å vise seg frem...  hmmm..  vi flanerer da ikke
i NUUG gjør vi...

vel vel.

Ha ellers en fortreffelig helg.

Begin forwarded message: