[NUUG video] Oppfordring: Crew til opptak av NUUG Prisen.

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Wed Oct 7 18:29:40 CEST 2009

2009/10/7 Morten Kjelkenes <morten at kjelkenes.net>:

> Keep it simple, very simple...

Det gjer me jo kvar medlemskveld. Då er det lett slik at ein person
styrer 2 kjeldor (skjerm + kamera). På landsmøte plar eg køyra 3
kjeldor (skjerm + kamera + daudt kamera) i tillegg til DVswitch
åleina. Medan no er me fleire kompetente i eitt og same rom.

No kann det jo godt vera andre grunnar enn tekniske og fær-me-det-til,
og det er jo heilt greitt. T.d. ser det fort litt teit ut (for dei i
salen) med meir enn eitt kamera.

Me ikkje hev nok videojobbar til alle dersom me skal gjera det enkelt,
men det er jo ikkje akkurat særleg viktugt ;-)

http://velmont.no