[NUUG video] Test av nyere Theora-filer mot Cortego

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Oct 15 19:02:03 CEST 2009

[Petter Reinholdtsen]
> Jeg tok derfor mot til meg og sjekket inn URL til ny applet i
> frikanal-svn.  Nå må jeg bare finne ut hvordan vi får pushet dette
> ut i produksjon hvis det ikke skjer av seg selv.  Jarle, har du
> innspill?

Det skjer bare nesten av seg selv.  En kan teste med en litt annen URL
før en aktiviserer for alle.  Her er et eksempel med den nye appleten:

Jeg har litt problem med hakking, men det tror jeg er at jeg ikke har
båndbredde til å vise denne widescreen-filmen.

Endringen er ikke aktivisert for alle, og jeg venter på
tilbakemeldinger før det skjer.