[NUUG video] Sendeplan / programguide for frikanalen

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sun Oct 18 12:51:32 CEST 2009

[Rune Bjerke]
> Community Site i SL vet følgende:
>
> 1.  Det finnes en webservice på
> http://communitysite1.frikanalen.tv/CommunitySite/EpgWebService.asmx
> . Om man går dit får man WSDLen osv.
>
> 2.  Denne returnerer en liste over URLer til de neste 4 ukers EPGer,
> f.eks. http://communitysite1.frikanalen.tv/Epgs/Frikanalen_20090518_epg.xml

Jeg har testet å bruke denne, og det fungerer ganske bra, unntatt på
søndager.

I dag returnerer den ingenting for i dag, men starter på i morgen
mandag.  I går returnerte den informasjon for i dag.  Kan den endres
til å alltid ha med inneværende dags programinfo?  Alternativet er at
jeg må lage en lokal kopi av databasen med programmet, og jeg håpet å
slippe dette.

Cc til video at nuug, slik at resten av videogruppen er kjent med
problemet.