[NUUG video] Sendeplan / programguide for frikanalen

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Mon Oct 19 10:32:21 CEST 2009

[Rune Bjerke]
> Hei,
>
> Det skjer fordi .NET har 0-6 som range på enumerering av ukedager og
> bruker søndag som 0, istedenfor mandag. Da ble det noe tull i
> utregning av "første dato i nåværende uke"-funksjonen. Har rettet
> det opp lokalt her nå, men må få lagt ut korrigert versjon i prod
> også før det blir synlig for dere.

Takk.  Ingen hast, har kun enkle prototyper operative så langt. :)

Forresten, hvor mange samtidige forbindelser / forespørsler er det
meningen at backend-løsningen skal håndtere?  Hvis jeg forsto Jarle
riktig, så oppdaget han at den kun håndterte en forespørsel av gangen
da han laget nedlastingsscriptet som henter Ogg Theora-filene.
Dvs. at hvis scriptet som laster ned holdt forbindelsen åpen mens
nedlastingen pågikk, så fungerte ikke lenger silverlight-klienten.  Er
dette fortsatt tilfelle?