[NUUG video] Sendeplan / programguide for frikanalen

Rune Bjerke rune at never.no
Mon Oct 19 10:37:45 CEST 2009

> Forresten, hvor mange samtidige forbindelser / forespørsler er det
> meningen at backend-løsningen skal håndtere?

Jeg vet ikke helt sikkert hva det er konfigurert med på serveren, men i
utgangspunktet skal den klare mange samtidige klienter/sesjoner,
også fra samme klient. Silverlight-klientene kan f.eks. gjøre fler
samtidige kall mot scriptene (fra tråder) uten at det har bydd på
problemer.

> Dvs. at hvis scriptet som laster ned holdt forbindelsen åpen mens
> nedlastingen pågikk, så fungerte ikke lenger silverlight-klienten.

Hva menes med "fungerer ikke"?
Altså: hvilke symptomer? Feilmeldinger? Heng?

-r