[NUUG video] Startet på tidsplanlegger for Frikanalen

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Oct 21 18:50:16 CEST 2009

[Petter Reinholdtsen]
> Hvis du laster ned og kjører
> får du en VLC som starter programmene på frikanalen på tidspunktet
> de er lagt inn å starte i programmet, og dermed live frikanal-TV.

Nå er den oppdatert med en ny og bedre utgave som viser frem
pauseskjerm med de neste programmene mellom hvert innslag.  Har
skrevet om koden til å bruke perl-modulen Event til å styre når ting
skjer.  Ta gjerne en titt.

Noen av innslagene for neste dag mangler under
det kommer av?  Her er to eksempler for morgendagen:

  error: Missing http://www.nuug.no/pub/video/frikanalen/2855.ogv
    (Talentfabrikken uke 43), not scheduling at
    2009-10-22T12:00:00.0000000Z
  error: Missing http://www.nuug.no/pub/video/frikanalen/3232.ogv
    (Tellus - med våre øyne - del 5), not scheduling at
    2009-10-23T12:00:00.0000000Z

Hvis vi nå hadde Tono-flagget klart, så kunne vi startet streaming av
innslag som ikke er Tono-infisert på Internet i morgen. :)

Er usikker på hvilken bildestørrelse som bør brukes ved avspilling.
Noen som har syn på saken?

Foreløbig er fyllstoffet en skjerm som viser kommende innslag.  Her
kunne det vært interessant å spille av fyllstoffinnslag i store
pauser, men jeg vet ikke hvordan jeg kjenner igjen fyllstoff.  Noen
som har et hint her?