[NUUG video] Startet på tidsplanlegger for Frikanalen

Erik Vold erikvol at gmail.com
Thu Oct 22 08:12:48 CEST 2009

Det ligger en hel haug av fyllstoff på videoserveren (De animerte plakatene
som forteller om frikanalen heter "tekstplakat..." og er dobbellagret i
ulike kategorier. Disse ligger ute som video og kan enkelt spilles av i
vlc).
Under "registrering av videoer" på admin.frikanalen.tv huker brukeren av for
"filler". Never vet sikkert hva det flagget heter i DB/API...
Ellers ligger klidefilene (DV.AVI) til plakatene her:
http://frontend.frikanalen.tv/media/711/broadcast/orig_tekstplakat - åpen -
foreningen frikanalen.avi
http://frontend.frikanalen.tv/media/712/broadcast/orig_tekstplakat - åpen -
frikanalen_no.avi
http://frontend.frikanalen.tv/media/713/broadcast/orig_tekstplakat - åpen -
frikanalen_tv.avi
http://frontend.frikanalen.tv/media/714/broadcast/orig_tekstplakat - åpen -
frikanalen_tv.avi
http://frontend.frikanalen.tv/media/715/broadcast/orig_tekstplakat - åpen -
programkategori.avi
http://frontend.frikanalen.tv/media/1276/broadcast/orig_tekstplakat - andre
- vignett og åpen for alle NY.avi

Flagget for om tono-musikk er brukt eller ikke er noe som må implementeres
hos Never (hvert innslag peker på "tono-records"). Det sammen med url til
kildefil som det ikke har vært behov for i API mot frikanalen.tv. Visstnok
tar dette 3 dager og det har vi dessverre ikke råd til før neste års
budsjett...

Har forresten "fått" en HDMI til HD-SDI AJA-boks fra NRK. Den kan vi hive på
playouten vår :)

-E