[NUUG video] Spørsmål om slåtten du spilte på prisutdeling

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Oct 27 09:38:07 CET 2009

Hei, og takk for sist.  Jeg har et spørsmål om slåtten du spilte under
prisutdelingen 12. oktober.  Hva heter slåtten du spilte?  Vet du hvem
som har opphavsretten til komposisjonen?  Det jeg egentlig lurer på er
om TONO eller andre tilsvarende organisasjoner skal ha penger hvis
opptaket av utdelingen publiseres/fremføres.  Er du medlem selv i noen
slike, slik at dine rettigheter administreres av andre?

Jeg håper jeg slipper å klippe vekk den delen av opptaket for å spille
å involvere TONO i publiseringen. :)

CC til videogruppen slik at avklaringen blir arkivert.