[NUUG video] Foredrag om bifrost klart for opplasting til Frikanalen

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Oct 27 11:58:43 CET 2009

[Erik Vold]
> Hei Petter!

Hei.  Antar det var en feil at video at nuug falt ut av mottakslista og
legger den tilbake.

> Tror kategorien blir andre ja... men vi setter den ikke opp som filler.

Dette er helt klart ingen filler, nei. :)

> Øsmker vel ikke at den skal gå sammen med
> promo-materiell/vignetter/plakter som vanligvis faller inn under
> andre-kategorien.

Nei.  Derimot ønsker vi nok å få inn Big Buck Bunny som filler.  Den
er på 10 minutter, og en genial liten animasjonsfilm.  Vet ikke om
Morten har fått lastet den opp ennå.  En grei utgave (høyere
oppløsning enn PAL er tilgjengelig fra

Forresten, er det noe krav på frikanalen til hva slags informasjon som
må være synlig i rulletekst eller introsnutt?  Holder det med den
introskjermen jeg laget til bifrost-foredraget?  Fant ingen info om
dette på frikanalens websider.

> Tror vi finner ledig sendetid 14:15 de fleste dager fremover. Når
> vil dere ha den på?

Tja.  Jeg får ikke sett når det er ledig plass, så jeg vet ikke helt
hva jeg skal foreslå.  Tirsdager 17:15 kunne kanskje være en ide, for
å la nye seere bli interessert i NUUG like før medlemsmøtene finner
sted (andre tirsdag i måneden kl. 18:30).