[NUUG video] Foredrag om bifrost klart for opplasting til Frikanalen

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Oct 27 14:35:54 CET 2009

[Erik Vold]
> FETT :)
>
> Den er helt klart ønskelig som filler!

Godt å høre.  Vi må få den opp så raskt som mulig, så det kan bli litt
fart over fillers-materialet. :) Bør slikt fyllstoff ha
introskjerm/rulletekst som sier hvem som er redaktør?

Er det forresten mulig å finne ut via SOAP-APIet hvilke filmsnutter
som anses som fillers?

> Egentlig har vi et krav om at man må vise hvem som er redaktør (uten
> at folk ser ut til å bry seg om det..), men intet mer enn det.

Hvor står dette kravet?  Fant intet på web.

Jeg skal få laget en avslutnings-skjerm der det står at Morten er
redaktør, så skulle det kravet være oppfyllt.  Tror ikke jeg rekker
det i dag.

> sendingen avslutter 17:30 som du ser av vedlagt tegning (viser kun
> hovedsending).

Ah.  Trodde det var stopp 18:00.

> Skal vi ha inn en bit på 45 minutter bør den starte 14:15.  Altså
> før hovedsendinga. Bare last den opp så skal jeg se om jeg finner en
> plass. Noe kan jeg sikkert hive ut i hovedsendinga også...The
> gathering, uka TV, student TV etc er ting vi har lagt inn...

Ack.