[NUUG video] Foredrag om bifrost klart for opplasting til Frikanalen

Erik Vold erikvol at gmail.com
Tue Oct 27 14:22:04 CET 2009

> Nei.  Derimot ønsker vi nok å få inn Big Buck Bunny som filler.  Den
> er på 10 minutter, og en genial liten animasjonsfilm.  Vet ikke om
> Morten har fått lastet den opp ennå.  En grei utgave (høyere
> oppløsning enn PAL er tilgjengelig fra

FETT :)

Den er helt klart ønskelig som filler!

> Forresten, er det noe krav på frikanalen til hva slags informasjon som
> må være synlig i rulletekst eller introsnutt?  Holder det med den
> introskjermen jeg laget til bifrost-foredraget?  Fant ingen info om
> dette på frikanalens websider.

Egentlig har vi et krav om at man må vise hvem som er redaktør (uten at folk
ser ut til å bry seg om det..), men intet mer enn det.

> Tja.  Jeg får ikke sett når det er ledig plass, så jeg vet ikke helt
> hva jeg skal foreslå.  Tirsdager 17:15 kunne kanskje være en ide, for
> å la nye seere bli interessert i NUUG like før medlemsmøtene finner
> sted (andre tirsdag i måneden kl. 18:30).

sendingen avslutter 17:30 som du ser av vedlagt tegning (viser kun
hovedsending). Skal vi ha inn en bit på 45 minutter bør den starte 14:15.
Altså før hovedsendinga. Bare last den opp så skal jeg se om jeg finner en
plass. Noe kan jeg sikkert hive ut i hovedsendinga også...The gathering, uka
TV, student TV etc er ting vi har lagt inn...