[NUUG video] salg av kamera

Stian Hübener stian.hubener at gmail.com
Thu Sep 3 21:27:46 CEST 2009

Hei,

Som dere sikkert har sett så har jeg nå investert i et nytt kamera som
jeg bruker til opptak av NUUG samlinger.
Før jeg legger mitt gamle ut på Finn.no så tenkte jeg høre om
videogruppen selv kunne tenke seg å kjøpe dette.
Dette er lillebroren til mitt nye og er sammen perfekte til tokamera
liveopptak!

Noe info om kameraet:
Canon XH-A1 kamera i god stand
Profesjonelle HDV-opptak i 1080i HD-kvalitet(50i, 25F)
1/3" 1,67 megapikslers 3CCD-system
HD-optimalisert DIGIC DV II-prosessor
20x HD-videoobjektiv med med tre separate ringer
2 XLR-innganger
Individuelle innstillinger for XLR-inngangs følsomhet
CineGamma-kontroller

Følger med fjernkontroll, lader, batteri, videokabler, brukermanual,
UV-filter..

Ny pris:            ~40.000,-
pris til finn.no     25.000,-
pris til nuug        20.000,-

Gir da en mye lavere pris til dere da jeg ser nytteverdien i dette for
opptak av samlinger i forbedret kvalitet.
Har også brukt dette på tidligere opptak og har vist seg å være
problemfritt og gitt et realt kvalitets løft.

Kontakt meg for info

Mvh.
Stian Hübener