[NUUG video] Hvem tar seg av filming og produksjon av møtet i dag?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Sep 8 11:37:15 CEST 2009

[Ole Kristian Lien]
> Jeg trenger å vite hvem som kommer i dag og eventuelt hvem kameraer vi
> har. Stian har du anledning? Hvis ikke, må noen hente NUUG sitt kamera
> (tror Morten har det).

Ingen har meldt seg så lagt.  Dette betyr for meg at det spøker for
Stavangermøtet, og det er synd jeg ikke visste dette før møtet i
Stavanger ble annonsert.  Om noen fra videogruppen stiller i dag bør
avklares raskt om det blir video-opptak eller ikke, slik at vi kan
avlyse møtet i Stavanger før folk begynner å dra fra jobb.