[NUUG video] Hvem tar seg av filming og produksjon av møtet i dag?

Stian Hübener stian.hubener at gmail.com
Tue Sep 8 14:07:57 CEST 2009

Da ble det avklart at Odin tar seg av selve streamingløsningen og jeg
tar kamera?
Husk våre tidsfrister hvor stream skal være oppe og fungerende senest 18:15!
Jeg er i P35 fra 17:00. Jo tidligere vi starter å rigge jo mer kan vi
feilsøke =)

Ring meg om det er noe: 9920 3560 (svarer ikke etter 18.30)

_SH