[NUUG video] Hent miksaren frå Ljudia - og vevkasting 15. april (mikrofonlån?)

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Sun Apr 11 14:22:04 CEST 2010

Hei,

nokon(tm) bør henta miksaren no, 3.-varsel frå posten. Send meg
epost/melding på 93243725 for å få hentekode. Kann henta han på
postkontor Grũnerløkka. Kollinr er 373655620940788135. Han vert
returnert 14. april. Posten hev no sitte på pakka i over ein månad, eg
er sikker på at dei er interessert i å bli kvitt han :P

Elles skal eg overføra Teknologirådet sitt frukostmøte:

Frå Altinn til alt ut?
<http://www.teknologiradet.no/FullStory.aspx?m=28&amid=8982>
Hva kan vi få til med offentlige data? Teknologirådet overrekker sine
anbefalinger om bruk av offentlige data til fornyingsminister Rigmor
Aasrud og inviterer til debatt.

Nett no hev eg kamera og PC til å gjera overføringi. Eg trudde dei
hadde mikrofonar til møtet, men fekk høyra no at dei truleg ikkje hev.
I so fall ynskjer eg å låna det frå ettermiddag den 14. april, til
same tid 15. april. Viss det er mogleg.

Eg gjer det med eitpersonsføretaket mitt (som eit ledd i å slutta å
leva på studielån :P), so difor prøver eg meg ikkje på videomiksing
med presentasjonen og/elder fleire kamera, av di jo meir ting å halda
styr på, jo lettare dett det frå kvarandre. Eg er mest interessert i å
få møtet ut på internett til alle som vil sjå på, med ljod og bilete.
http://velmont.no