[NUUG video] Hent miksaren frå Ljudia - og vevkasting 15. april (mikrofonlån?)

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Sun Apr 11 14:31:05 CEST 2010

2010/4/11 Hans-Petter Fjeld <atluxity at 1kb.no>:
> Jeg har anledning til å hente den 14. april, ikke før. Hadde jeg fått vite om dette tidligere så hadde jeg godt kunnet hentet den tidligere. Det virker som om kommunikasjonen i dette tilfellet ikke har vært helt tilfredsstillende. Får du ringt postkontoret og hørt om det holder at den pakken hentes før ett bestemt klokkeslett på denne dagen? Evnt om det er noen som har mulighet tidligere.

Jodå, eg hev kommunisert masse eg, sendt kvar einaste hentemelding
vidare til Morten (dette er nr 6, den sendte eg her heller). Eg er
sikker på at han er i ferd med å henta han, men sidan det er so kort
tidsfrist tenkte eg det like greitt å segja frå til alle slik at me er
sikre på at ein kann få fiksa det.
http://velmont.no