[NUUG video] Mixebord trygt på mitt kontor.

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Tue Apr 13 10:38:07 CEST 2010

Flott :)

Eg bur framleis i Bergen, og skal på seglekurs nett når møtet er, men eg
SSH-er inn på ein server og wget-er straumen slik at eg kann sjaa han med
ein gong eg er heime :)

Eg brukar sjølv Theora 1.1 no, han er mykje betre, men fungerer berre i
Firefox som HTML5, trur likevel dei fleste brukar noko som VLC for aa sjaa
nuugstraumen

Eg er i Oslo på onsdag og torsdag, men det var dobbeltbooking på det
vevkastingsuppdraget, so diverre ingen jobb...