[NUUG video] Dagens møte: status og info.

Morten Kjelkenes morten at kjelkenes.net
Tue Apr 13 12:24:42 CEST 2010

Heisann

Kjapp status.

Jeg har sendt ut sms til alle i videogruppa.
Kun fått tibakemelding av 3 sålangt.

Ole Kristian er syk, og har kamera og laptop hos seg.
Denne hentes av Hans Petter i løpet av dagen.

Jeg møter Hans Petter på Storo kl 16:30 (ikke endelig bekreftet).  og vi samler sammen utstyret

Jeg har snakket med Bjørn Ove Wærås og bedt om at han tar en runde for å se om han får aksess til resten av utstyret.

Avventer tilbakemelding fra de andre vedr. deres mulighet til å delta.

Mer info kommer senere i dag.

Ber om at de som kan stille kontakter meg direkte, på mobil: 913 59 323 snarest mulig.

Morten K