[NUUG video] Dagens møte: status og info.

Herman Robak herman at skolelinux.no
Tue Apr 13 13:16:52 CEST 2010

On Tue, 13 Apr 2010 12:24:42 +0200, Morten Kjelkenes <morten at kjelkenes.net> wrote:

> Heisann
>
> Kjapp status.
>
> Jeg har sendt ut sms til alle i videogruppa.
> Kun fått tibakemelding av 3 sålangt.
>
> Ole Kristian er syk, og har kamera og laptop hos seg.
> Denne hentes av Hans Petter i løpet av dagen.
>
> Jeg møter Hans Petter på Storo kl 16:30 (ikke endelig bekreftet).og vi samler sammen utstyret

Jeg kommer med Østfoldbanen 15.45-ish, og skulle helst ha avhendet og
plukket opp noe stæsj i min leilighet på Bolteløkka.  Det _kan_ bli litt
pes å nå frem til Linpro (det er der, ikke sant?) innen 16.30.

Har en følsom studiomik, mikrofonstativ, fett kamera og videostativ
liggende hjemme.  De kunne komme godt med, tenkte jeg.

Eventuelt kan jeg svinge hjemom på vei fra Linpro til HiO; det vil vel
ta et kvarter ekstra eller så.

> Jeg har snakket med Bjørn Ove Wærås og bedt om at han tar en rundefor å se om han får aksess til resten av utstyret.
>
> Avventer tilbakemelding fra de andre vedr. deres mulighet til å delta.

Og nå som jeg hadde det så hyggelig her på Karljohansvern i Horten!
Nuvel, jeg kommer.

--
Herman Robak