[NUUG video] Tono-statistikk fra Frikanalen

Erik Vold erikvol at gmail.com
Tue Aug 24 17:57:49 CEST 2010

Jøss, veldig interressant Petter! Kanskje oppfordringen til å bruke fri musikk hjelper.. Dog er jeg skeptisk til om alle har rapportert riktig. Ville nok anbefalt å purre redaktørene HK. Tenker da spesielt på student tv og 400 meter kunst der jeg vet det er mye musikk, men intet registrert. Bekymrer meg også for om noe av denne musikken ikke dekkes av Tono-avtalen, men er internasjonal, altså under ifpi som vi ikke har avtale med enda..

Sendt fra min iPhone