[NUUG video] Filming av tirsdagens NUUG-presentasjon

Tennebø Frode frode.tennebo at saabgroup.com
Thu Dec 9 12:16:10 CET 2010

Hei Hans-Petter,

Da har jeg kalt inn til OfLUG-møte i Høyskolen i Østfolds lokaler i Halden for førstkommende NUUG-medlemsmøtet.

Vi krysser fingre for at det blir live streaming, men om det skjærer seg så klarer vi nok å hoste opp en backup.

> Full duplex video... spennende... det skal nok gå fint det,
> om dere setter opp en live streaming av dere så kan vi nok få
> vist dette hos oss. Om det blir såpass low latency at det er
> praktisk ville jo vært spennende å teste ut. IRC er ellers en
> velprøvd teknologi.

Vi kommer til å ha møtet på et rom med streamingutstyre.  Strømmen er tilgjengelig her:

rtsp://stream.hiof.no:1935/rtplive/stream1.stream
og
http://media.hiof.no/uninett/mediaplayer-viral/test.html

Vi har #nuug på irc.freenode.net i bakhånd.

 -Frode
--
^ Frode Tennebø               | email: Frode.Tennebo at saabgroup.com ^
| Saab Technologies Norway AS | Isebakkeveien 49                   |