[NUUG video] Bedre oppløsning for din film om DLD for Frikanalen?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Dec 21 10:57:55 CET 2010

[Martin Bekkelund]
> Hei igjen,

Hei.

> Jeg re-lisensierer gjerne, men får av naturlige årsaker ikke
> produsert nytt klipp.

Takk.

> Ta den slik den er med min tillatelse til å vise den under CC-BY-SA
> 3.0, hvis det er greit for dere.

Snakket med Jarle om alternativer, og vi valgte en annen tilnærming,
der vi lastet opp filmen uten NUUGs for- og bakskjerm, slik at
problemet med motstridende lisenser unngås.

Den er nå tilgjengelig fra
og går ut på Frikanalen første gang 16:27 lille julaften.

Alle NUUGs videoer som er publisrt på Frikanalen er tilgjengelig fra