[NUUG video] Fwd: Mangler over 50 minutter av OpenStreetMap-foredraget på FRIKANALEN?

Kjell Arne Rekaa kjell.arne.rekaa at gmail.com
Tue Dec 28 16:50:24 CET 2010

Hei "NUUG-Video"

Er dette noen av dere kan finne ut av?
Petter tipset om at dere er rett addressat...
;-)

*PS*:
Jeg skal på et senere tidspunkt motivere folk i Naturvernforbundet til å
bruke (mobil-)GPS til å kartlegge naturstier og seeverdigheter i marka...
Da hadde det vært fint å kunne peke ut denne spennende
OpenStreetMap-forelesningen...
:-)

Sincerely / Med vennlig hilsen,

Kjell Arne