[NUUG video] Videodekning av Menneskerettighets-uka

Tore Sinding Bekkedal toresbe at gmail.com
Mon Feb 15 10:12:13 CET 2010

Hallo!

Denne uka pågår det en menneskerettighetsuke ved Universitetet i Oslo, med
en del interessante talere/foredrag - hvorav et foredrag er spesielt
interessant; Shirin Ebadi kommer til Norge og skal holde et foredrag - i en
sal med 350 plasser. Interessen har vist seg betydelig større enn dette, og
jeg tenkte det kunne være en idé å prøve å streame Ebadi direkte ved hjelp
av "NUUG-metoden" (dvswitch, ogg-stream, etc).

Det første foredraget finner sted i kveld, klokken 18:00, på UiO. Dette er
åpningen og innledning med Støre. Jeg kunne tenkt meg å få inn dette også,
dels fordi hans foredrag sikkert er interessant nok på egne ben, dels fordi
det kan være en slags øving for å bekrefte at vi har "alt på plass" innen
Ebadi kommer på scenen.

Kunne jeg fått lånt NUUG sitt videoutstyr til dette, og hadde noen av
NUUG-videofolka vært interessert i være med og bemanne utstyret?

Tjohei,
--
Tore Sinding Bekkedal | http://gunkies.org/ | Mob: +47 91 85 95 08
"I never let my schooling interfere with my education." - Mark Twain