[NUUG video] Videosending under Ubuntu 10.04 lanseringen

Rubén Romero y Cordero huayra at ubuntu.com
Wed Feb 17 11:44:26 CET 2010

Hei,

Ubuntu Norge planlegger, som vanlig, lanseringen av Ubuntu LTS 10.04 som
skjer den 29. april. Vår planleggingsside kan sees her:

 * https://wiki.ubuntu.com/NorwegianTeam/Arrangementer/LucidReleaseParty

Vi har fått flere spennende foredragsholdere og vil gjerne legge opp til
videooverføring av disse foredragene til flere steder/fester i andre deler
av landet og eventuelt utlandet.

Derfor henvender jeg meg til dere og håper at dere kan gi oss en hånd med
dette. Det ser ut til at festen skal være hos HiO, noe jeg håper å få
bekreftet denne uken.

Vi har tradisjonelt sett organisert dette selv, men ønsker denne gangen å
engasjere flere organisasjoner som jobber for å fremme fri programvare i
Norge. Jeg håper at NUUG, gjennom videogruppen, kan være med på dette.

Ser frem til å høre fra dere!

Med vennlig hilsen,

Rubén Romero
Kontaktperson for Ubuntu Norge