[NUUG video] SDI-kort for testing?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Jan 5 08:54:52 CET 2010

[Erik Vold]
> Godt nytt år folkens!
>
> Skal sjekke om jeg finner et kort på NRK-lageret i dag. Tipper det
> går bra, hvor skal jeg sende den? :)
>
> Alternativt har jeg allerede en HDMI til SDI overgang vi kan bruke. Funker
> det like bra å implementere det via et HDMI-skjermkort?

Jeg tror HDMI-overgang er enklere å håndtere enn et SDI-kort, da vi
slipper unna driverproblematikk.

Hva med å stikke innom universitetet på lunsj og ta med deg kort
og/eller overgang, så kan du få en omvisning på USIT samtidig. :)
Ellers kan du sende dem til meg på USIT.

  Petter Reinholdtsen
  USIT
  Postboks 1059 Blindern
  N-0316 Oslo

Har det forresten vært noe respons på stundentoppgavene om Frikanalen?