[NUUG video] Gjennomgang av utlånsreglene for videoutstyret til NUUG (Was: hvem møter til Tirsdagens NUUG møte?)

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Sat Jan 9 22:21:09 CET 2010

2010/1/9 Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com>:
> [Odin Omdal Hørthe]

> Takk for beskjed.  Hvem er ansvarlig for utstyret mens det nå er
> utlånt og plassert hos Nei Til EU?

Det er ingen ting usikkert der; eg er andsvarleg for det som framleis
er hjå NTEU. Der det er slik at viss det skulle skje noko so erstattar
eg det til NUUG, og so fær NTEU erstatta det til meg.

Originalt so skulle utstyret hentast kort tid etter utlån, men det
skjedde ikkje - treng helst bil for å flytta på det. Ole Morten tok
med seg kjerneutstyret til fots, men lot boksen stå.

http://velmont.no