[NUUG video] hvem møter til Tirsdagens NUUG møte?

Hans-Petter Fjeld atluxity at gmail.com
Sat Jan 9 23:13:45 CET 2010

Ok, hva er adressen til "nei til eu", vet de hvem Odin er dersom jeg henviser til at du har sagt at det bare er å hente den? Til hvilke tider er det mulig å dukke opp hos nei til eu for å hente den? Er det heis på stedet eller stor avstand fra byggets inngang til et sted hvor det er mulig å plassere en bil? Hva er evnt mobilnr ditt dersom jeg står der og den jeg får tak i hos nei til eu ikke er med på notene at jeg skal få lov til å hente boksen?

Om det ikke var tydelig nok så har jeg lyst til å prøve å hente boksen, jeg har også tenkt til å dukke opp på tirsdag. (Denne gangen også med tape i kamera og lyd på riktig kilde.)

-- HP