[NUUG video] hvem møter til Tirsdagens NUUG møte?

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Sat Jan 9 23:33:01 CET 2010

Ok, då skal eg ringja og segja at Hans-Petter kjem og hentar boksen på
tysdag.

Kontoret er i 6.-etasje i Gunerius-bygget. Viss du står utanfor
hovudinngangen til gunerius so er døri på høgre side av bygget, der ved
narvesen. Dei gongane eg hev hatt bil køyrer eg berre opp på fortauet og
vonar det gjeng bra. Det er parkeringsplass I kjellaren som kiwi brukar, du
kann bruka dei, men det er mykje enklare aa parkera ein annan plass.
Gunerius hev jo oog eige parkeringsanlegg, men du maa gaa eit stykke daa.

Det er heis upp til 6., du faer beskjed om aa bruka vareheisen, dei andre
treng du nykel til.

Det er ope i kontortid, plar vera folk der etter oog, men daa er det meir
stress aa sleppa folk upp berre sei ca naar du kjem so skal eg passa paa at
det skal gaa glatt :)