[NUUG video] hvem møter til Tirsdagens NUUG møte?

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Sun Jan 10 00:15:13 CET 2010

Vel, sei kor tid du vil henta han, so skal eg passa på at nokon er der for å
sleppa deg inn og gjeva deg boksen. :)

On Jan 10, 2010 12:00 AM, "Hans-Petter Fjeld" <atluxity at gmail.com> wrote:

Problemet er nettopp det at jeg ikke har anledning til å hente boksen i
kontortid... Det er komplett umulig for meg. Nærmeste jeg kan i kontortid er
på fredag, men hadde jeg vist om det tidligere så hadde jeg også mulighet i
romjula.

Ettersom jeg ikke er kjent så har jeg ikke lyst til å plassere bilen på
fortauet i første omgang, men kan evnt komme tilbake når jeg er sikker på at
jeg ikke kommer til å bli stående der for lenge.

-- HP ----- Original Message ----- From: "Odin Omdal Hørthe" <
odin.omdal at gmail.com>

To: "Hans-Petter Fjeld" <atluxity at gmail.com> Cc: "NUUGs videogruppe" <
video at nuug.no> Sent: Saturday,...

Ok, då skal eg ringja og segja at Hans-Petter kjem og hentar boksen på
tysdag. Kontoret er i 6.-et...