[NUUG video] hvem møter til Tirsdagens NUUG møte?

Hans-Petter Fjeld atluxity at gmail.com
Mon Jan 11 13:22:02 CET 2010

Odin: Jeg planlegger å dukke opp hos nei til eu rett etter jobb på
tirsdag. Jeg slutter 1530 på Gaustad, bruker vel fort 30 minutter ned
til sentrum, så jeg er vel der ca 1600-1630..
Kan godt gi bort mobnr mitt 95728209 dersom noen lurer på hvor jeg er
hen, eller om jeg kan få noe nr jeg kan oppdatere om det er behov for.

Jeg regner med at de har nr ditt dersom de skulle syntes jeg er en
skummel kar å gi bort dyrt utstyr til ;)

-- HP