[NUUG video] Kommentarer til front og bakfilm (Was: [NUUG] NUUG-presentasjon 2010-01-12: Munin)

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Jan 27 10:00:35 CET 2010

[Ole Kristian Lien]
> Opptaket og lysarkene fra presentasjonen er nå tilgjengelig fra

Fint at opptaket nå er publisert.  Jeg skulle dog gjerne sett noen
endringer i for- og bakfilm.

Som jeg kommenterte på IRC da første utgave av for- og bakfilm i dette
opptaket kom, så mener jeg at vi må ha med URL til http://www.nuug.no/
både foran og bak, for å sikre at både de som bare ser starten og de
som ser hele filmen har enkel tilgang til hvor de kan gå for å lære
mer om hva NUUG driver med.  Det mangler informasjon om redaktør, noe
som så vidt jeg vet er et krav for å sende på frikanalen, og jeg tror
det er lurt å også ha med epostadressen til sekretariatet i
bakskjermen for de som vil ha kontakt med os.

I tillegg synes jeg helt hvit og helt sort bakgrunn ikke er spesielt
kledelig, og anbefaler at vi i stedet lager bakgrunn ala den som ble
brukt da Bifrost-foredraget ble sendt på frikanalen.

Jeg har oppdatert <URL:http://wiki.nuug.no/grupper/video/rutiner> med
litt informasjon om hva som bør være med i for- og bakvideo.