[NUUG video] Adresse for miksar

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Wed Jan 27 17:40:46 CET 2010

Hei,

eg fann alt utanum miksaren. So, til kva adresse skal eg tinga ein ny
ein? Eg fann ut at det var denne her:

<http://www.ljudia.no/pa-dj-s82099/mikser-s82100/pa-mikser-c80401/wharfedale-r-200-p80409/>

vha. Wikien.

Når det gjelder resten, so tok eg det med meg i bilen for å køyra
innum nokon og levera det. Sjølvsagt gløymde eg den planen eit par
timar seinare. So no hev eg det her i Bergen (DOH!!!). Eg skal til
Oslo att om ikkje so lengje (13. februar), men dersom nokon er i
Bergen fyrr den tid so må de berre koma her og henta han. Det var bra
idiotisk å "kidnappa" den manglande utstyret endå lengre :S

http://velmont.no