[NUUG video] Adresse for miksar

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Wed Mar 10 23:46:00 CET 2010

2010/3/10 Odin Omdal Hørthe <odin.omdal at gmail.com>:

> Huh? Nei, eg synast faktisk eg fekk ekstremt lite informasjon frå dei.
> Hev ikkje fengje ein epost ein gong(!).
>
> Eg skal senda ein epost.

Pengane som vart reservert på kortet mitt vart aldri trukke. So dei
hev kansellerert tingingi (!). Orsak, men eg ante ikkje at det
skjedde, eg trudde alt var ferdig då eg såg at dei hadde reservert
pengar i netbanken min.

No segjer dei «Finnes på lager», so det burde gå kjapt. Eg hev kaupt
han på ny no, og no hev eg fengje epost med ordrenr og alt: S1030378.

Han vert sendt via MyPack.

DIBS-betalingssystemet er tydelegvis uppdatert, og eg hadde ingen
problemer med å gjennomføra kaupet denne gongen. Sist gong måtte eg
gjera det 3 gongar fyrr det fungerte, og eg er sikker på at det var
det som gjorde at dei kansellerte heile greia til slutt.
Men no gjekk alt fint.

Orsak trøbbelet!
http://velmont.no